#KVIFF 2012

Letošní ročník Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech byl pro nás tak trošku začarovaný. Ptáte se proč? Vydržte, hned Vám to osvětlím! Poslední dva roky nám festival ne a ne vyjít (a to jsme byli z našeho prvního – 44th – tak nadšení a chtěli jezdit rok co rok!) a tak jsme se letos zařekli, že prostě pojedeme A BASTA! A pak začal RFP a  zprávy, noviny i sms se plnily šílenými předpověďmi. Dokonce i v Praze se každou noc konalo bouřlivé představení, ve kterém hrály hlavní roli neutichající déšť a strašidelné blesky. A tak jsme pořád přemítali, zdali jet či nejet. Chtěli jsme na filmy, já se chtěla ve Varech parádit, užít si dovču, večeře, palačinky, .. a propít dárkovou kartu z práce v Jameson stanu.

KVIFF 2012

A tak Pól objednal lístky na autobus. A pak je zrušil. A pak já objednala lístky. A pak jsem je zrušila. Kvůli počasí, pochybnostem, strachu z bouřky, .. A nastala tichá domácnost. Ve středu večer jsme prostě nikam neodjeli :( Druhý den ráno – ve čtvrtek – Pól stále šibalsky kontroloval mobil a hráli jsme spolu takové menší divadlo.. když tu mi po obědě ohlásil, že na 17:00 se uvolnila místa v busu a … jedeme do Varů!!! Jupí! Nachystala jsem se jako správná milovnice módy – navlněné vlasy, broskvové kraťásky s madeirou, královsky modrý top s poloodhalenými zády, výrazné náušnice, biker boots a kabela. Pól popadnul stan, spacáky, já vezla kufr a vyrazili jsme v největším pařáku světa na Florenc. Celí natěšení jedeme, cestujeme, hodujeme.. a pak si všimneme několika kapek na skle okýnka autobusu.. a najednou jich tam je víc .. a najednou slejvák a najednou konec světa a pro nás prostě Mordor! :( V zatmění mysli jsme si navíc vzali jenom ultra letní věci, zejména já (což se teda sakra divím, protože jindy tahám 1000 věcí a do každého počasí!). Takže hurá do 16°C s kufrem naplněným: 1x šortky, 1x mini sukně, 1x letní šaty, 1x letní svetřík s krátkým rukávem, 1x tričko s krátkým rukávem, 1x sandály a 1x biker boots (a samozřejmě teplákovka do stanu a serepetičky okolo!). Hlavně, že mám kilo šperků! A to nekecám, ty statement necklaces vážně něco vážej :D ..

KVIFF 2012KVIFF 2012

A tak jsem cestou do stanového městečka hledala v 19:30 po obchodech v KV obyčejné černé legíny! A samozřejmě bez úspěchu :( Fuu.. Cesta do městečka byla taková bez nálady.. Když jsme ale dorazily na místo, jakoby se to obrátilo.. příjemný areál, poměrně suchá zem a stan jsme postavili rychle! K večeři klobásu a nakládaný hermelín a hurá do centra dění festivalu! :) Dokonce jsme stihli i jeden film!

KVIFF 2012KVIFF 2012KVIFF 2012

Další den jsme již plně využívali radovánek, které nám festival přinesl – a to zejména skvělých filmů! Za pátek jsme stihli čtyři filmy (za mě asi Bezedné moře – nějak mi to ten den sedlo..), rychlý oběd v typické české putičce, skvělou večeři v italské pizzerii a i tu palkačinku jsem si dala! Stála jsem několik metrů od Susan Sarandon a to Vám povím – ona je fakt skvělá! Příjemná, nenabručená, nenafoukaná, vtipná! Jsem ráda, že jsme tu více jak hodinovou frontu stáli! A že jsem seděla na zemi? To vem čert..

Btw, ona sama si vyžádala, že chce po promítání filmu Jeff, který žije s mámou zpátky na pódium velkého sálu hotelu Thermal na diskuzi s obecenstvem! <3 To je prostě boží! A tak tam tak stála, odpovídala, smála se, nechápala a prostě byla skvělá! (Malá a nikdy na sobě neměla podpatky – jenom balerínky!)

KVIFF 2012 - Susan Sarandon

V sobotu pršelo a sakra hodně :( Baker boots na hovno, promočený, zima, hnus.. :D Ale nějak jsme to přečkali na celkem božím čínským filmu (a od té doby skvěle zvládám přízvuk, žejo Natálo?) Další film byl trošku hodně ártový, o životě, ale skvěle natočení, fakt bomba – vyrobeno v Německu s názvem Dia Wand. A další neměcký – Barbara – no řekněte, na to jsme musela jít už jen kvůli názvu :D .. Potom hónem do stanového městečka, sbalit, rychle do centra na poslední palačinky a odtáhnout se na autobusák. A vyfotili jeden boží CCF úlovek.

KVIFF 2012KVIFF 2012

Vtipná story s nadávajícím řidičem, kterému nešel přístroj na jízdenky. Chudák.. dojeli jsme ale včas! A byla to BOMBA!

„Tak NAPOSLED!!!! Heslo: 0 – 0 – 0 – 4! A NEJDE TO!!!!“ XDDDD

Viděli jsme:

Shut Up and Play the Hits

To agori troi to fagito tou pouliou